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42 Rules for Using AI in Your Contact Center
An overview of how artificial intelligence can improve your customer experience
Taschenbuch von Geoffrey A. Best
Sprache: Englisch

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Beschreibung

"42 Rules for Using AI in Contact Centers" offers an illuminating exploration of how Artificial Intelligence (AI) can redefine customer experiences, penned by the seasoned industry expert Geoffrey A. Best.

"42 Rules for Using AI in Contact Centers" offers an illuminating exploration of how Artificial Intelligence (AI) can redefine customer experiences, penned by the seasoned industry expert Geoffrey A. Best.

Details
Erscheinungsjahr: 2023
Fachbereich: Allgemeines
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9781607731269
ISBN-10: 1607731266
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Best, Geoffrey A.
Hersteller: Super Star Press
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 216 x 140 x 9 mm
Von/Mit: Geoffrey A. Best
Erscheinungsdatum: 21.09.2023
Gewicht: 0,26 kg
Artikel-ID: 132423130
Details
Erscheinungsjahr: 2023
Fachbereich: Allgemeines
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9781607731269
ISBN-10: 1607731266
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Best, Geoffrey A.
Hersteller: Super Star Press
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 216 x 140 x 9 mm
Von/Mit: Geoffrey A. Best
Erscheinungsdatum: 21.09.2023
Gewicht: 0,26 kg
Artikel-ID: 132423130
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