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Adcreep
The Case Against Modern Marketing
Buch von Mark Bartholomew
Sprache: Englisch

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Beschreibung
Mark Bartholomew is Professor of Law at University at Buffalo School of Law. He has provided commentary on intellectual property and privacy issues in The New York Times, The Washington Post, Los Angeles Times, USA Today, The Wall Street Journal, and other news outlets.
Mark Bartholomew is Professor of Law at University at Buffalo School of Law. He has provided commentary on intellectual property and privacy issues in The New York Times, The Washington Post, Los Angeles Times, USA Today, The Wall Street Journal, and other news outlets.
Über den Autor
Mark Bartholomew is Professor of Law at University at Buffalo School of Law. He has provided commentary on intellectual property and privacy issues in The New York Times, The Washington Post, Los Angeles Times, USA Today, The Wall Street Journal, and other news outlets.
Inhaltsverzeichnis
Introduction

1. Advertising on Trial

2. Colonizing New Advertising Spaces

3. The New Market Research

4. From Market Share to Mindshare

5. Sellebrity

6. Stopping Adcreep
Details
Erscheinungsjahr: 2017
Fachbereich: Internationales & ausländ. Recht
Genre: Importe, Recht
Produktart: Nachschlagewerke
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Buch
Inhalt: Einband - fest (Hardcover)
ISBN-13: 9780804795814
ISBN-10: 0804795819
Sprache: Englisch
Einband: Gebunden
Autor: Bartholomew, Mark
Hersteller: Stanford University Press
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 231 x 157 x 23 mm
Von/Mit: Mark Bartholomew
Erscheinungsdatum: 23.05.2017
Gewicht: 0,476 kg
Artikel-ID: 103166741
Über den Autor
Mark Bartholomew is Professor of Law at University at Buffalo School of Law. He has provided commentary on intellectual property and privacy issues in The New York Times, The Washington Post, Los Angeles Times, USA Today, The Wall Street Journal, and other news outlets.
Inhaltsverzeichnis
Introduction

1. Advertising on Trial

2. Colonizing New Advertising Spaces

3. The New Market Research

4. From Market Share to Mindshare

5. Sellebrity

6. Stopping Adcreep
Details
Erscheinungsjahr: 2017
Fachbereich: Internationales & ausländ. Recht
Genre: Importe, Recht
Produktart: Nachschlagewerke
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Buch
Inhalt: Einband - fest (Hardcover)
ISBN-13: 9780804795814
ISBN-10: 0804795819
Sprache: Englisch
Einband: Gebunden
Autor: Bartholomew, Mark
Hersteller: Stanford University Press
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 231 x 157 x 23 mm
Von/Mit: Mark Bartholomew
Erscheinungsdatum: 23.05.2017
Gewicht: 0,476 kg
Artikel-ID: 103166741
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