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Beschreibung
Understand how to leverage data and the latest technology including AI to deliver excellent customer experiences across digital, social and physical channels.
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Über den Autor
Mohamed Zaki
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 01: Introduction; Chapter - 02: Customer experience-centric strategy; Chapter - 03: Data-driven customer experience design; Chapter - 04: Customer journey; Chapter - 05: Customer delight; Chapter - 06: Customer experience design challenges; Chapter - 07: Customer experience measurements; Chapter - 08: Customer loyalty; Chapter - 09: Customer engagement; Chapter - 10: Personalized experience; Chapter - 11: Brand equity; Chapter - 12: Data-driven business models; Chapter - 13: Conclusion and future outlook;
Details
Erscheinungsjahr: | 2025 |
---|---|
Fachbereich: | Einzelne Wirtschaftszweige |
Genre: | Importe, Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: | Einband - flex.(Paperback) |
ISBN-13: | 9781398617391 |
ISBN-10: | 1398617393 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Zaki, Mohamed |
Hersteller: |
Kogan Page
Kogan Page Ltd |
Verantwortliche Person für die EU: | Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de |
Maße: | 234 x 156 x 22 mm |
Von/Mit: | Mohamed Zaki |
Erscheinungsdatum: | 29.04.2025 |
Gewicht: | 0,762 kg |
Über den Autor
Mohamed Zaki
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 01: Introduction; Chapter - 02: Customer experience-centric strategy; Chapter - 03: Data-driven customer experience design; Chapter - 04: Customer journey; Chapter - 05: Customer delight; Chapter - 06: Customer experience design challenges; Chapter - 07: Customer experience measurements; Chapter - 08: Customer loyalty; Chapter - 09: Customer engagement; Chapter - 10: Personalized experience; Chapter - 11: Brand equity; Chapter - 12: Data-driven business models; Chapter - 13: Conclusion and future outlook;
Details
Erscheinungsjahr: | 2025 |
---|---|
Fachbereich: | Einzelne Wirtschaftszweige |
Genre: | Importe, Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: | Einband - flex.(Paperback) |
ISBN-13: | 9781398617391 |
ISBN-10: | 1398617393 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Zaki, Mohamed |
Hersteller: |
Kogan Page
Kogan Page Ltd |
Verantwortliche Person für die EU: | Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de |
Maße: | 234 x 156 x 22 mm |
Von/Mit: | Mohamed Zaki |
Erscheinungsdatum: | 29.04.2025 |
Gewicht: | 0,762 kg |
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