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Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
E-Commerce Growth Strategy
A Brand-Driven Approach to Attract Shoppers, Build Community and Retain Customers
Taschenbuch von Kunle Campbell
Sprache: Englisch

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Beschreibung
Win and retain customers with this essential resource for linking e-commerce tools and metrics to wider brand and marketing strategies.
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Über den Autor
Kunle Campbell
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 00: Introduction; Chapter - 01: How to think about and approach e-commerce growth; Chapter - 02: Collaborative cross-functional growth; Chapter - 03: Brand core - the foundation for growth; Chapter - 04: Consumer behaviour; Chapter - 05: Customer data; Chapter - 06: Customer acquisition; Chapter - 07: Retention for long-term growth; Chapter - 08: Audience and community building - why high-growth e-commerce brands are publishers; Chapter - 09: Lifecycle marketing and personalized experiences; Chapter - 10: Search engine marketing; Chapter - 11: Paid social advertising; Chapter - 12: Channel marketing; Chapter - 13: Product development cycles for growth; Chapter - 14: How to cultivate a culture of experimentation; Chapter - 15: Alternative but effective routes to e-commerce growth; Chapter - 16: Finance - what you should know and an overview for growth; Chapter - 17: Tracking success - team makeup and key metrics; Chapter - 18: Develop your growth roadmap;
Details
Erscheinungsjahr: 2023
Fachbereich: Management
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781398607989
ISBN-10: 1398607983
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Campbell, Kunle
Hersteller: Kogan Page
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 234 x 156 x 22 mm
Von/Mit: Kunle Campbell
Erscheinungsdatum: 03.08.2023
Gewicht: 0,757 kg
Artikel-ID: 121574176
Über den Autor
Kunle Campbell
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 00: Introduction; Chapter - 01: How to think about and approach e-commerce growth; Chapter - 02: Collaborative cross-functional growth; Chapter - 03: Brand core - the foundation for growth; Chapter - 04: Consumer behaviour; Chapter - 05: Customer data; Chapter - 06: Customer acquisition; Chapter - 07: Retention for long-term growth; Chapter - 08: Audience and community building - why high-growth e-commerce brands are publishers; Chapter - 09: Lifecycle marketing and personalized experiences; Chapter - 10: Search engine marketing; Chapter - 11: Paid social advertising; Chapter - 12: Channel marketing; Chapter - 13: Product development cycles for growth; Chapter - 14: How to cultivate a culture of experimentation; Chapter - 15: Alternative but effective routes to e-commerce growth; Chapter - 16: Finance - what you should know and an overview for growth; Chapter - 17: Tracking success - team makeup and key metrics; Chapter - 18: Develop your growth roadmap;
Details
Erscheinungsjahr: 2023
Fachbereich: Management
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781398607989
ISBN-10: 1398607983
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Campbell, Kunle
Hersteller: Kogan Page
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 234 x 156 x 22 mm
Von/Mit: Kunle Campbell
Erscheinungsdatum: 03.08.2023
Gewicht: 0,757 kg
Artikel-ID: 121574176
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