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Entertainment-Education
A Communication Strategy for Social Change
Taschenbuch von Arvind Singhal (u. a.)
Sprache: Englisch

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Beschreibung
First Published in 1999. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
First Published in 1999. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
Über den Autor
Authored by Singhal, Arvind; Rogers, Everett
Inhaltsverzeichnis

Contents: Preface. Entertainment-Education. Simplemente María. Miguel Sabido and the Entertainment-Education Strategy. The Hum Log Story in India. The Entertainment-Education Strategy in Music. The Entertainment-Education Strategy in Radio. The Effects of Entertainment-Education. Studying Entertainment-Education Effects. Lessons Learned About Entertainment-Education.

Details
Erscheinungsjahr: 1999
Fachbereich: Allgemeines
Genre: Importe, Medienwissenschaften
Rubrik: Wissenschaften
Thema: Lexika
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9780805833508
ISBN-10: 0805833501
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Singhal, Arvind
Rogers, Everett
Hersteller: Routledge
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 229 x 152 x 15 mm
Von/Mit: Arvind Singhal (u. a.)
Erscheinungsdatum: 01.07.1999
Gewicht: 0,41 kg
Artikel-ID: 128442747
Über den Autor
Authored by Singhal, Arvind; Rogers, Everett
Inhaltsverzeichnis

Contents: Preface. Entertainment-Education. Simplemente María. Miguel Sabido and the Entertainment-Education Strategy. The Hum Log Story in India. The Entertainment-Education Strategy in Music. The Entertainment-Education Strategy in Radio. The Effects of Entertainment-Education. Studying Entertainment-Education Effects. Lessons Learned About Entertainment-Education.

Details
Erscheinungsjahr: 1999
Fachbereich: Allgemeines
Genre: Importe, Medienwissenschaften
Rubrik: Wissenschaften
Thema: Lexika
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9780805833508
ISBN-10: 0805833501
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Singhal, Arvind
Rogers, Everett
Hersteller: Routledge
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 229 x 152 x 15 mm
Von/Mit: Arvind Singhal (u. a.)
Erscheinungsdatum: 01.07.1999
Gewicht: 0,41 kg
Artikel-ID: 128442747
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