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Beschreibung
The author examines market entry behaviour in China on the basis of a structured empirical analysis and discusses the crucial issues of a successful entry strategy.
The author examines market entry behaviour in China on the basis of a structured empirical analysis and discusses the crucial issues of a successful entry strategy.
Über den Autor
Dr. Alexander G. C. Dony promovierte bei Prof. Dr. Emil Brauchlin an der Universität St. Gallen. Er ist derzeit als Assistant Brand Manager für Procter & Gamble tätig.
Inhaltsverzeichnis
Fundamentals and Theoretical Framework.- Theoretical Framework.- PR China: An Investor's Perspective.- Empirical Study.- Determinants of Market Entry Behavior.- Designing the Mode of Entry.- Developing the Marketing Plan.- Conclusion.
Details
Erscheinungsjahr: | 1999 |
---|---|
Fachbereich: | Management |
Genre: | Recht, Sozialwissenschaften, Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: |
xxvi
234 S. 26 s/w Illustr. 234 S. 26 Abb. |
ISBN-13: | 9783824467815 |
ISBN-10: | 382446781X |
Sprache: | Deutsch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Dony, Alexander |
Hersteller: | Deutscher Universitätsverlag |
Verantwortliche Person für die EU: | Deutscher Universitätsverlag in Springer Science + Business, Tiergartenstr. 15-17, D-69121 Heidelberg, juergen.hartmann@springer.com |
Maße: | 203 x 133 x 15 mm |
Von/Mit: | Alexander Dony |
Erscheinungsdatum: | 16.03.1999 |
Gewicht: | 0,301 kg |