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Beschreibung
The author examines market entry behaviour in China on the basis of a structured empirical analysis and discusses the crucial issues of a successful entry strategy.
The author examines market entry behaviour in China on the basis of a structured empirical analysis and discusses the crucial issues of a successful entry strategy.
Über den Autor
Dr. Alexander G. C. Dony promovierte bei Prof. Dr. Emil Brauchlin an der Universität St. Gallen. Er ist derzeit als Assistant Brand Manager für Procter & Gamble tätig.
Inhaltsverzeichnis
Fundamentals and Theoretical Framework.- Theoretical Framework.- PR China: An Investor's Perspective.- Empirical Study.- Determinants of Market Entry Behavior.- Designing the Mode of Entry.- Developing the Marketing Plan.- Conclusion.
Details
Erscheinungsjahr: 1999
Fachbereich: Management
Genre: Recht, Sozialwissenschaften, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: xxvi
234 S.
26 s/w Illustr.
234 S. 26 Abb.
ISBN-13: 9783824467815
ISBN-10: 382446781X
Sprache: Deutsch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Dony, Alexander
Hersteller: Deutscher Universitätsverlag
Verantwortliche Person für die EU: Deutscher Universitätsverlag in Springer Science + Business, Tiergartenstr. 15-17, D-69121 Heidelberg, juergen.hartmann@springer.com
Maße: 203 x 133 x 15 mm
Von/Mit: Alexander Dony
Erscheinungsdatum: 16.03.1999
Gewicht: 0,301 kg
Artikel-ID: 105725572