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Positioning Theory
Moral Contexts of Intentional Action
Taschenbuch von Rom Harre (u. a.)
Sprache: Englisch

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Beschreibung
1. The dynamics of social episodes: R. Harré and L. van Langenhove.
2. Introducing positioning theory: R. Harré and L. van Langenhove.

3. Positioning and personhood: B. Davies and R. Harr&eacute.

4. Preparing for positive positioning: D. Howie.

5. Reflexive positioning: autobiography: L. van Langenhove and R. Harr&eacute.

6. Reflexive positioning: culture and private discourse: Sui-lan Tan and F. M. Moghaddam.

7. Positioning and the recovery of social identity: S. Sabat and R. Harr&eacute.

8. Positioning and the writing of science: L. van Langenhove and R. Harr&eacute.

9. Positioning in technology: L. van Langenhove and R. Bertolink.

10. Positioning as the production and use of stereotypes: L. van Langenhove and R. Harr&eacute.

11. Strategies of positioning in national discourse: L. Berman.

12. Positioning as display of cultural identity: D. Carbaugh.

13. Positioning in intergroup relations: Sui-lan Tan and F. M. Moghaddam.

14. New directions for positioning theory: R. Harré and L. van Langenhove.

References.

Index.
1. The dynamics of social episodes: R. Harré and L. van Langenhove.
2. Introducing positioning theory: R. Harré and L. van Langenhove.

3. Positioning and personhood: B. Davies and R. Harr&eacute.

4. Preparing for positive positioning: D. Howie.

5. Reflexive positioning: autobiography: L. van Langenhove and R. Harr&eacute.

6. Reflexive positioning: culture and private discourse: Sui-lan Tan and F. M. Moghaddam.

7. Positioning and the recovery of social identity: S. Sabat and R. Harr&eacute.

8. Positioning and the writing of science: L. van Langenhove and R. Harr&eacute.

9. Positioning in technology: L. van Langenhove and R. Bertolink.

10. Positioning as the production and use of stereotypes: L. van Langenhove and R. Harr&eacute.

11. Strategies of positioning in national discourse: L. Berman.

12. Positioning as display of cultural identity: D. Carbaugh.

13. Positioning in intergroup relations: Sui-lan Tan and F. M. Moghaddam.

14. New directions for positioning theory: R. Harré and L. van Langenhove.

References.

Index.
Details
Erscheinungsjahr: 1998
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780631211396
ISBN-10: 063121139X
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Harre, Rom
Langehove, Van
Langenhove, van
Redaktion: Harre, Rom
Langenhove, Luk Van
Auflage: 3. Auflage
Hersteller: Wiley & Sons
Blackwell Publishing Ltd., Oxford
Verantwortliche Person für die EU: preigu, Ansas Meyer, Lengericher Landstr. 19, D-49078 Osnabrück, mail@preigu.de
Maße: 229 x 152 x 14 mm
Von/Mit: Rom Harre (u. a.)
Erscheinungsdatum: 10.10.1998
Gewicht: 0,376 kg
Artikel-ID: 131306785
Details
Erscheinungsjahr: 1998
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780631211396
ISBN-10: 063121139X
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Harre, Rom
Langehove, Van
Langenhove, van
Redaktion: Harre, Rom
Langenhove, Luk Van
Auflage: 3. Auflage
Hersteller: Wiley & Sons
Blackwell Publishing Ltd., Oxford
Verantwortliche Person für die EU: preigu, Ansas Meyer, Lengericher Landstr. 19, D-49078 Osnabrück, mail@preigu.de
Maße: 229 x 152 x 14 mm
Von/Mit: Rom Harre (u. a.)
Erscheinungsdatum: 10.10.1998
Gewicht: 0,376 kg
Artikel-ID: 131306785
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