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The Sustainable Business Handbook
A Guide to Becoming More Innovative, Resilient and Successful
Taschenbuch von David Grayson (u. a.)
Sprache: Englisch

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Beschreibung
Make your business more sustainable, and therefore more innovative and profitable, with this practical guide filled with case studies and 'top tips'.
Make your business more sustainable, and therefore more innovative and profitable, with this practical guide filled with case studies and 'top tips'.
Über den Autor
David Grayson, Chris Coulter and Mark Lee
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 00: Introduction; Section - PART ONE: Getting started; Chapter - 01: Purpose; Chapter - 02: Materiality; Chapter - 03: Business case; Section - PART TWO: Building it up; Chapter - 04: Strategy; Chapter - 05: Operationalizing; Chapter - 06: Culture; Chapter - 07: Leadership; Chapter - 08: Reporting; Chapter - 09: Governance; Section - PART THREE: Taking it to the world; Chapter - 10: Engagement; Chapter - 11: Communications; Chapter - 12: Partnering; Chapter - 13: Advocacy; Chapter - 14: Conclusion;
Details
Erscheinungsjahr: 2022
Fachbereich: Allgemeines
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9781398604049
ISBN-10: 1398604046
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Grayson, David
Coulter, Chris
Lee, Mark
Hersteller: Kogan Page
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 234 x 156 x 21 mm
Von/Mit: David Grayson (u. a.)
Erscheinungsdatum: 22.02.2022
Gewicht: 0,74 kg
Artikel-ID: 120130596
Über den Autor
David Grayson, Chris Coulter and Mark Lee
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 00: Introduction; Section - PART ONE: Getting started; Chapter - 01: Purpose; Chapter - 02: Materiality; Chapter - 03: Business case; Section - PART TWO: Building it up; Chapter - 04: Strategy; Chapter - 05: Operationalizing; Chapter - 06: Culture; Chapter - 07: Leadership; Chapter - 08: Reporting; Chapter - 09: Governance; Section - PART THREE: Taking it to the world; Chapter - 10: Engagement; Chapter - 11: Communications; Chapter - 12: Partnering; Chapter - 13: Advocacy; Chapter - 14: Conclusion;
Details
Erscheinungsjahr: 2022
Fachbereich: Allgemeines
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9781398604049
ISBN-10: 1398604046
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Grayson, David
Coulter, Chris
Lee, Mark
Hersteller: Kogan Page
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 234 x 156 x 21 mm
Von/Mit: David Grayson (u. a.)
Erscheinungsdatum: 22.02.2022
Gewicht: 0,74 kg
Artikel-ID: 120130596
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