Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Vulkan 3D Graphics Rendering Cookbook - Second Edition
Implement expert-level techniques for high-performance graphics with Vulkan
Taschenbuch von Sergey Kosarevsky (u. a.)
Sprache: Englisch

69,40 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

Lieferzeit 1-2 Wochen

Produkt Anzahl: Gib den gewünschten Wert ein oder benutze die Schaltflächen um die Anzahl zu erhöhen oder zu reduzieren.
Kategorien:
Beschreibung

Mastering 3D graphics rendering is crucial for creating high-performance applications.

Mastering 3D graphics rendering is crucial for creating high-performance applications.

Über den Autor
Sergey Kosarevsky is a former rendering lead at Ubisoft RedLynx. He currently leads Vulkan development at Meta. He worked in the AR/VR and mobile industries at DAQRI, TWNKLS, Blippar, Layer, Yandex, and SPB Software, where he designed and implemented custom real-time rendering technology. He has more than 20 years of software development experience and more than 14 years of mobile and embedded 3D graphics experience. In his Ph.D. thesis, Sergey employed computer vision to solve mechanical engineering problems. He has co-authored several books on mobile software development in C++.
Details
Erscheinungsjahr: 2025
Genre: Importe, Informatik
Rubrik: Naturwissenschaften & Technik
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9781803248110
ISBN-10: 1803248114
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Kosarevsky, Sergey
Medvedev, Alexey
Latypov, Viktor
Auflage: 2. Auflage
Hersteller: Packt Publishing
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 235 x 191 x 39 mm
Von/Mit: Sergey Kosarevsky (u. a.)
Erscheinungsdatum: 14.02.2025
Gewicht: 1,309 kg
Artikel-ID: 131655199
Über den Autor
Sergey Kosarevsky is a former rendering lead at Ubisoft RedLynx. He currently leads Vulkan development at Meta. He worked in the AR/VR and mobile industries at DAQRI, TWNKLS, Blippar, Layer, Yandex, and SPB Software, where he designed and implemented custom real-time rendering technology. He has more than 20 years of software development experience and more than 14 years of mobile and embedded 3D graphics experience. In his Ph.D. thesis, Sergey employed computer vision to solve mechanical engineering problems. He has co-authored several books on mobile software development in C++.
Details
Erscheinungsjahr: 2025
Genre: Importe, Informatik
Rubrik: Naturwissenschaften & Technik
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9781803248110
ISBN-10: 1803248114
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Kosarevsky, Sergey
Medvedev, Alexey
Latypov, Viktor
Auflage: 2. Auflage
Hersteller: Packt Publishing
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 235 x 191 x 39 mm
Von/Mit: Sergey Kosarevsky (u. a.)
Erscheinungsdatum: 14.02.2025
Gewicht: 1,309 kg
Artikel-ID: 131655199
Sicherheitshinweis

Ähnliche Produkte

Ähnliche Produkte