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Why Simple Wins Toolkit
Taschenbuch von Lisa Bodell
Sprache: Englisch

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Beschreibung

As a tactical ancillary to the book Why Simple Wins, this toolkit is designed with 13 tools to enable leaders and teams to move beyond the cycle of busywork and toward a culture where valuable, essential work is the norm.

As a tactical ancillary to the book Why Simple Wins, this toolkit is designed with 13 tools to enable leaders and teams to move beyond the cycle of busywork and toward a culture where valuable, essential work is the norm.

Über den Autor
Bodell, Lisa
Inhaltsverzeichnis

Contents

Acknowledgments

Introduction

Chapter 1 The New Loyalty Paradigm

Chapter 2 The Evolution of Loyalty: From Company to Self to Both

Chapter 3 Personal and Talent Brands at Work

Chapter 4 Creating a Culture of Return Creates a Culture to Stay For

Chapter 5 When Millennials Thrive, So Do Gen Xers and Boomers

Chapter 6 Being a Good Place to Be From

Chapter 7 Leaving So You Can Come Back

Chapter 8 Boomeranging in Practice

Chapter 9 Creating Your Own Alumni Club: A Blueprint

Conclusion

About the Author

Notes

References

Index

Details
Erscheinungsjahr: 2017
Fachbereich: Management
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9781629562025
ISBN-10: 1629562025
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Bodell, Lisa
Hersteller: Taylor & Francis
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 279 x 235 x 15 mm
Von/Mit: Lisa Bodell
Erscheinungsdatum: 17.01.2017
Gewicht: 0,466 kg
Artikel-ID: 131826077
Über den Autor
Bodell, Lisa
Inhaltsverzeichnis

Contents

Acknowledgments

Introduction

Chapter 1 The New Loyalty Paradigm

Chapter 2 The Evolution of Loyalty: From Company to Self to Both

Chapter 3 Personal and Talent Brands at Work

Chapter 4 Creating a Culture of Return Creates a Culture to Stay For

Chapter 5 When Millennials Thrive, So Do Gen Xers and Boomers

Chapter 6 Being a Good Place to Be From

Chapter 7 Leaving So You Can Come Back

Chapter 8 Boomeranging in Practice

Chapter 9 Creating Your Own Alumni Club: A Blueprint

Conclusion

About the Author

Notes

References

Index

Details
Erscheinungsjahr: 2017
Fachbereich: Management
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9781629562025
ISBN-10: 1629562025
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Bodell, Lisa
Hersteller: Taylor & Francis
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 279 x 235 x 15 mm
Von/Mit: Lisa Bodell
Erscheinungsdatum: 17.01.2017
Gewicht: 0,466 kg
Artikel-ID: 131826077
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